Wednesday, June 14, 2006

Lisboa



7 comments:

theo said...

Υπέροχες φωτογραφίες! Ο σκύλος θυμίζει αργόσχολο γέρο που παρατηρεί κάθε κίνηση στη γειτονιά. Και στη δεύτερη φωτογραφία, ο αργόσχολος γέρος αυτοπροσώπως! Ταξιδάκι πορτογαλέζικο... Είσαι τυχερή!

georgia tsokou said...
This comment has been removed by a blog administrator.
axilleas said...

Εμείς εδώ αγώνα και συ στη Λισαβώνα.

CollectivArt said...

Επιστροφή στον αγώνα κι εγώ.

Δήμητρα

ANDREAS KATSIKOUDIS said...

Είναι υπέροχη πόλη. Είναι σπάνιο να δεις Έλληνες στην Πορτογαλία (ειδικά στο νότο).

CollectivArt said...

Πολύ όμορφες φωτογραφίες Δήμητρα. Γιατί δεν μας πήρες μαζί σου;;; :-(

Γεωργία

CollectivArt said...

Γεωργία μιλάς κι εσύ που δεν έχεις αφήσει σαββατοκύριακο να πάει χαμένο!
Αλήθεια Θεσ/νίκη πως πέρασες; Θα μου πεις από κοντά σύντομα ελπίζω. (Επί της ευκαιρίας, εκείνη τη μάζωξη που λέγαμε να μην την καθυστερούμε και πολύ γιατί λίγες είναι οι μέρες μου ακόμα εδώ.)

Ανδρέα έτσι πίστευα κι εγώ αλλά στο πρώτο μπαράκι που πήγα να σου ο Ελληνάρας μπροστά μου!

Δήμητρα