Monday, July 28, 2008

Σαντορίνη



11 comments:

Anonymous said...

h prwth einai poly kalh

Anonymous said...

sumfono me ton alex h prwth einai polu kalh fotografia

Le Panao said...

Πολύ καλοκαιρινό θέμα... Θα συμφωνήσω με τους παραπάνω για την πρώτη φωτό.

raquel sarangello said...

absolutamente hermosas
Un abrazo desde Argentina

Vivianna said...

Gracias querida.. tu blog tambien esta hermoso! Muy bello sentir cosas buenas de una artista del otro lado del mundo!

Anonymous said...

Kai emena m'aresei na vgazw fwtografies ta topia h kati pou tha dw kai tha m'aresei polu.

Anonymous said...

Kai emena m'aresei na vgazw topia h kati pou tha dw ekeinh thn stigmh kai tha m'aresei polu.

Anonymous said...

Kai emena m'aresei na vgazw topia h kati pou tha dw kai tha m'aresei polu.

Anonymous said...

Kai emena m'aresei na vgazw fwtografies me topia h kati pou tha m'aresei polu.

Anonymous said...

ti egine re paidia? den eipame oti iparxei provlima me tin omada meta tin sikofantiki energeia tou A.K.? Filoi tis omadas
Den sas eipame me epistoli mas oti prepei na min xrisimopoieite pleon ton titlo mas? den katalavate se ti thesi mas exei ferei o A.K. pou apo ti mia sinexizei na apeilei me astynomies kai efories kai apo tin alli kanei edo ti doulitsa tou kai sas doulevei giati den mporei tipota allo na prosferei pia? Oti to rito daskale pou didaskes vriskei tin efarmogi tou se afto ton typo antropou? Zitame to aftonoito pleon. Den sas anikei distixos aftos o titlos melous...synexiste allios kai kapote tha xanavrethoume
a i a

Anonymous said...

Κι εμένα η πρωτη μ΄άρεσει πολυ.

Δήμητρα.